Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Βιωματικό - Ψυχολογικό Εργαστήρι για νέους



ΒΙΩΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ


Εδώ μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλον , ψάχνουμε μαζί διάφορες εκφράσεις στα κοινά μας ενδιαφέροντα, παίζουμε με τα χρώματα, με τη μουσική…
Εδώ πρέπει να τολμήσουμε να ανακαλύψουμε και να εκφράσουμε τον εαυτό μας!

Κάποια από τα θέματα του προγράμματος:


  • Επικοινωνία
  • Οι αλλαγές μέσα μου, γύρω μου, πάνω μου…
  • Συναισθήματα…
  • Η ζωή μου online&offline
  • Η ζωή μου, οι επιλογές μου….

Βιωματικά εργαστήρια είναι ένας διαδραστικός τρόπος προσέγγισης διαφόρων θεμάτων  ο οποίος επιτρέπει στους συμμετέχοντες  να μαθαίνουν, να ενσωματώνουν και να εκφράζονται πάνω στα θέματα που προσεγγίζουμε.

                           Συντονίστρια:
 Ολιβέρα Μιχαΐλοβιτς – Τζανέτου 
 Ψυχολόγος

Ολιβέρα Μιχαΐλοβιτς  Τζανέτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου