Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Αρχιτεκτονικό και καλλιτεχνικό Εργαστήρι στην Κυπαρισσία!!!



Εργαστήρια αρχιτεκτονικού & Καλλιτεχνικού παιχνιδιού για παιδιά
 

με στόχο μια πρωτότυπη και πιο πρακτική προσέγγιση στην εκπαίδευση και τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών.

Σε ένα σύνθετο κόσμο όπου έξυπνος δε θεωρείται πια αυτός που φέρνει σε πέρας μονάχα τις ακαδημαϊκές δεξιότητες, η ευφυΐα παίρνει άλλη διάσταση, και πρέπει να αξιοποιείται προκειμένου να μεγαλώσουμε ικανά και ευτυχισμένα παιδιά με γερές βάσεις & πίστη στον εαυτό τους.

Στις Μυρμηγκοφωλιές θα πραγματοποιούνται κύκλοι εργαστηρίων για παιδιά ηλικιών 5-13 όπου μέσα απ' το δημιουργικό παιχνίδι και τις αρχιτεκτονικές κατασκευές θα οξύνουν τη φαντασία τους και θα καλλιεργήσουν τις δεξιότητές τους σύμφωνα με τη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης/ευφυΐας.

Οι διαφορετικές ευφυΐες των παιδιών αναπτύσσονται βιολογικά αλλά ενισχύονται και με το χρόνο που αφιερώνουν αυτά στην την εξερεύνηση τους.

Έτσι:

- Η εξοικείωση των παιδιών με έννοιες όπως το φως & η σκιά, η προοπτική, η κλίμακα, ενισχύει την τρισδιάστατη αντίληψή τους, τη δημιουργικότητα, την οπτικο/χωρική τους ευφυΐα.

- Η εξοικείωση τους με τις έννοιες του χώρου κ του κενού, το παιχνίδι και οι κατασκευές με τα χέρια τους ενισχύει την κιναισθητική τους ευφυΐα.

- Η έκφραση τους μέσα από τις κατασκευές ενισχύει την κριτική τους σκέψη και τη γλωσσική τους ευφυΐα.

- Η χρήση της γεωμετρίας και της μαθηματικής σκέψης στις αρχιτεκτονικές αυτές κατασκευές ενισχύει την μαθηματικο/λογική τους ευφυΐα.

- Η εξοικείωση με τις παράλληλες έννοιες αρχιτεκτονικής & μουσικής (η σύνθεση και εναλλαγή παύσεων/κενών και νοτών/χώρων με ένα ρυθμό οδηγεί σε ένα αρμονικό αποτέλεσμα) συμβάλλει στην ανάπτυξη της μουσικής τους ευφυΐας.

- Η επαφή τους με το φυσικό περιβάλλον μέσω της χρήσης φυσικών υλικών αλλά και μέσω της πραγματοποίησης στην πορεία κάποιων εργαστηρίων σε εξωτερικούς χώρους αναπτύσσει τη φυσιολατρική/ νατουραλιστική τους ευφυΐα.

- Δουλεύοντας ατομικά και σε ομάδες τα παιδιά καλλιεργούν τις κοινωνικές τους δεξιότητες και την αυτοπεποίθησή τους και επομένως τη διαπροσωπική και ενδοπροσωπική ευφυΐα τους.  
  

 Σκοπός των εργαστηρίων δεν είναι η προετοιμασία των παιδιών για να ασχοληθούν επαγγελματικά με την αρχιτεκτονική αλλά η ενεργοποίηση της δημιουργικότητας και των έμφυτων ικανοτήτων τους ώστε να γίνουν αυτόνομοι και ανεξάρτητοι ενήλικες, σίγουροι για τον εαυτό τους σε όποια πορεία κι αν ακολουθήσουν στο μέλλον.



- Μαθήματα γραμμικού & αρχιτεκτονικού σχεδίου

για μαθητές Γενικού ή Επαγγελματικού Λυκείου που προετοιμάζονται για τις πανελλήνιες εξετάσεις για εισαγωγή σε σχολές Αρχιτεκτονικής και Α.Τ.Ε.Ι. καθώς επίσης και για ατομική εξέλιξη ή ανάπτυξη δεξιοτήτων στο σχέδιο


- Εργαστήρια αρχιτεκτονικής (προσεχώς...)

για φοιτητές ή πρόσφατους απόφοιτους σχολών αρχιτεκτονικής, σχεδιασμού, τεχνών & πολιτισμού

- Εργαστήρια φυσικής δόμησης (προσεχώς...)

για γνωριμία με τις βασικές αρχές και τεχνικές της φυσικής δόμησης αλλά και πρακτική εφαρμογή τους (cob, πλιθιά, γαιόσακοι, άχυρo, ανακυκλώσιμα υλικά) στα διάφορα στάδια της κατασκευής

- Εργαστήρια προετοιμασίας portfolio

Μαθήματα προετοιμασίας ειδικού φακέλου έργων που απαιτείται από Πανεπιστήμια του εξωτερικού για εισαγωγή σε τμήματα αρχιτεκτονικής, σχεδιασμού κτλ.


Για περισσότερες πληροφορίες:
 ΠΑΤΗΣΤΕ  ΕΔΩ

1 σχόλιο:

  1. Μια πραγματικά εντυπωσιακή προσέγγιση στην εκπαίδευση των παιδιών μέσω της ανάπτυξης των πολύπλευρων δεξιοτήτων τους!!! Συγχαρητήρια στην εμπνεύστρια Matina Vrettou!!!
    Εύχομαι ολόψυχα καλή αρχή και καλή επιτυχία σε αυτό το πρωτοπόρο εγχείρημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή