Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Μια απίστευτα συγκινητική επιστολή!

Μερικές φορές η ζωή παίζει απίστευτα παιχνίδια και συμβαίνουν φοβερές συμπτώσεις!
Πριν 2 χρόνια που δίδασκα στη Β' Τάξη του Δημοτικού Σχολείου Γιαννιτσοχωρίου, διάβασα μια έκθεση ένος μαθητή μου και θυμάμαι πως μου έκανε απίστευτη εντύπωση. Περνώντας ο καιρός, το κείμενο αυτό έμεινε μια μακρινή ανάμνηση η οποία όμως με είχε γεμίσει προβληματισμούς...
Όταν ανακοίνωσα στη μητέρα του συγκεκριμένου μαθητή μου πως σκέφτομαι να ζωντανέψω το Κτίριο του Κοινοτικού Γραφείου με δράσεις, μου είπε με έκπληξη πως αυτό το είχε γράψει ο Βασιλάκης στην εκθεσούλα του, στη Β' Δημοτικού. Η συγκίνησή μου δεν περιγράφεται μιας και σήμερα βρήκε και μου έφερε το τετράδιο... Διάβασα την εκθεσούλα και ένιωσα απεριόριστη ευτυχία... Τα όνειρα του μικρού μου μαθητή ενώθηκαν με τις προσδοκίες μου με αποτέλεσμα τη δημιουργία  

του Κέντρου Νέων Γιαννιτσοχωρίου!!!

Παρακάτω ακολουθεί το ακριβές κείμενο:


"Το δικό μου γράμμα στον Δήμαρχο"

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,
σας γράφω αυτό το γράμμα γιατί θα ήθελα να σας παρακαλέσω για κάτι. Με λένε Βασίλη, είμαι 8 χρονών και μένω στο Γιαννιτσοχώρι. Στο χωριό έχουμε το κτίριο που ήταν παλιά το Κοινοτικό Γραφείο και τώρα έχει πολλές αίθουσες άδειες. Εάν μπορείτε να μας βοηθήσετε κάποιες μέρες της εβδομάδας να έρχονται να μας μαθαίνουν διάφορα πράγματα, όπως ζωγραφική, υπολογιστές και άλλα πολλά.
Ελπίζω πως με τη βοήθειά σας κάτι θα γίνει. Σας ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο σας.

Με εκτίμηση,
Βασίλης Λυμπερόπουλος

Β' Τάξη 
Σχολικό Έτος: 2013-14
Γράμμα ενός  μαθητή μου (Β΄ Δημοτικού)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου